Ricertamenti, Robin Griffin, vicepresidentu di metalli è minieri in Wood Mackenzie, hà dettu: "Avemu previstu una carenza significativa di cobre finu à u 2030".Hà attribuitu questu principarmenti à l'agitazione in corso in u Perù è a crescente dumanda di ramu da u settore di a transizione energetica.
Hà aghjustatu: "Sempre chì ci hè disturbu puliticu, ci hè una serie di impatti.È unu di i più evidenti hè chì e mine pò avè da chjude ".
U Perù hè statu scuzzulatu da prutestazioni da quandu l'ex presidente Castillo hè statu cacciatu in un prucessu di impeachment in dicembre scorsu, chì hà affettatu a minera di cobre in u paese.U paese sudamericanu conta per u 10 per centu di l'offerta di rame globale.
Inoltre, u Cile - u più grande pruduttore di rame in u mondu, chì rapprisenta u 27% di l'offerta glubale - hà vistu a produzzione di rame caduta di 7% annu in u Novembre.Goldman Sachs hà scrittu in un rapportu separatu u 16 di ghjennaghju: "In generale, credemu chì a pruduzzione di cobre di u Cile hè prubabile di calà trà u 2023 è u 2025".
Tina Teng, analista di u mercatu di CMC Markets, hà dettu: "L'ecunumia di riavvia di l'Asia avarà un impattu significativu nantu à i prezzi di u rame, postu chì migliurà a prospettiva di a dumanda è spingerà ancu più i prezzi di u rame più altu per via di una carenza di supply in u sfondate di una transizione energetica pulita chì face. l'estrazione hè più difficiule.
Teng hà aghjustatu: "A penuria di cobre persisterà finu à chì una recessione glubale causata da l'attuali venti in capu, prubabilmente in 2024 o 2025. Finu à quì, i prezzi di cobre puderanu duppià.
Tuttavia, l'economista di Wolfe Research, Timna Tanners, hà dettu ch'ella aspetta chì l'attività di produzzione è u cunsumu di ramu ùn vede micca un "enorme scoppio" mentre l'ecunumia asiatica si ricuperanu.Ella crede chì u fenomenu più largu di l'elettrificazione pò esse un mutore fundamentale più grande di a dumanda di rame.
Tempu di Postu: Set-07-2023