Definizione è Applicazione di Conduttore d'Alluminiu Rinforzatu cù Acciaiu (ACSR)

Definizione è Applicazione di Conduttore d'Alluminiu Rinforzatu cù Acciaiu (ACSR)

1
U cunduttore ACSR o u cunduttore d'aluminiu rinforzatu cù acciaio hè adupratu cum'è trasmissione aerea nuda è cum'è cavu di distribuzione primaria è secundaria. I fili esterni sò d'aluminiu d'alta purezza, scelti per a so bona cunduttività, u so pesu ridottu, u so costu bassu, a so resistenza à a corrosione è a so resistenza à e tensioni meccaniche decenti. U filu cintrali hè d'acciaiu per una resistenza supplementare per aiutà à sustene u pesu di u cunduttore. L'acciaiu hè di resistenza più alta chè l'aluminiu, ciò chì permette di applicà una maggiore tensione meccanica à u cunduttore. L'acciaiu hà ancu una deformazione elastica è anelastica (allungamentu permanente) più bassa per via di u caricu meccanicu (per esempiu, u ventu è u ghjacciu), è ancu un coefficiente di dilatazione termica più bassu sottu à u caricu di corrente. Queste proprietà permettenu à l'ACSR di cede significativamente menu cà i cunduttori interamente in alluminio. Sicondu a cunvenzione di denominazione di a Cummissione Elettrotecnica Internaziunale (IEC) è di u Gruppu CSA (prima l'Associazione Canadese di Standardizazione o CSA), l'ACSR hè designatu A1/S1A.

A lega d'aluminiu è a temperatura aduprata per i fili esterni in i Stati Uniti è in Canada hè nurmalmente 1350-H19 è in altrò hè 1370-H19, ognunu cù un cuntenutu d'aluminiu di 99,5+%. A temperatura di l'aluminiu hè definita da u suffissu di a versione in aluminiu, chì in u casu di H19 hè extra duru. Per allargà a vita di serviziu di i fili d'acciaiu aduprati per u core di u cunduttore, sò nurmalmente galvanizzati, o rivestiti di zincu per impedisce a currusione. I diametri di i fili aduprati sia per i fili d'aluminiu sia per quelli d'acciaiu varianu per i diversi cunduttori ACSR.

U cavu ACSR dipende sempre da a resistenza à a trazione di l'aluminiu; hè solu rinforzatu da l'acciaiu. Per via di questu, a so temperatura di funziunamentu cuntinuu hè limitata à 75 °C (167 °F), a temperatura à a quale l'aluminiu cumencia à ricottura è à ammorbidisce cù u tempu. Per situazioni induve sò necessarie temperature di funziunamentu più elevate, si pò aduprà un cavu supportatu da acciaio cunduttore d'aluminiu (ACSS).

A pusizione di un cunduttore hè determinata da quattru dite stese; a direzzione "destra" o "sinistra" di a pusizione hè determinata secondu s'ella currisponde à a direzzione di e dite da a manu diritta o da a manu manca rispettivamente. I cunduttori sopraelevati in aluminiu (AAC, AAAC, ACAR) è ACSR in i Stati Uniti sò sempre fabbricati cù u stratu di cunduttore esterno cù una pusizione à diritta. Andendu versu u centru, ogni stratu hà pusizioni alternate. Certi tipi di cunduttori (per esempiu, cunduttore sopraelevatu in rame, OPGW, acciaio EHS) sò diversi è anu una pusizione à manca nantu à u cunduttore esterno. Certi paesi sudamericani specificanu a pusizione à manca per u stratu di cunduttore esterno nantu à u so ACSR, dunque quelli sò avvolti in modu diversu da quelli utilizati in i Stati Uniti.

L'ACSR fabbricatu da noi pò risponde à i standard ASTM, AS, BS, CSA, DIN, IEC, NFC ecc.


Data di publicazione: 09 di settembre di u 2024
Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu