U cavu schermatu si riferisce à u cavu cù caratteristiche di schermatura per induzione elettromagnetica chì hè intrecciatu à manu cù filu di ferru o nastro d'acciaio esternalizatu. U cavu di cuntrollu di schermatura KVVP hè adattatu per cavi cù una capacità nominale di 450/750V è menu di cuntrollu, linea di cunnessione di circuitu di monitoraghju, principalmente per prevene l'interferenze di l'onde elettromagnetiche, adattatu per trasformatori è macchine è apparecchiature simili chì devenu prutege u signale d'induzione elettromagnetica, a schermatura di u cavu si riferisce à a struttura di a rete di a superficia di u cavu chì l'estremità di u filu intrecciatu hè stata messa à terra, a radiazione elettromagnetica esterna è e fonti di radiazione elettromagnetica ponu esse immediatamente inserite in terra senza influenzà a linea interna di u cavu.
A funzione di schermatura di u cavu.
Hè generalmente adupratu per linee cù signali d'impulsi di signali di dati d'alta frequenza è bassi, cum'è a televisione digitale via cavo, u regulatore di cunversione di frequenza à e linee di u mutore, e linee d'ingressu analogiche è alcune linee di trasmissione influenti, cum'è i cavi schermati da l'urdinatore. Finchè u cavu hà un stratu di schermatura, hè chjamatu cavu di schermatura, è u cavu di ingegneria elettrica è u cavu di funziunamentu ponu esse dotati di un stratu di schermatura. I cavi di l'urdinatore è di u pannellu di strumenti sò generalmente schermati per evità l'influenza di signali d'onde elettromagnetiche esterne, è i cavi schermati sò adatti per i cavi di cunnessione di u mutore, in particulare per i regulatori di frequenza variabile è i servomotori. Adattu per tutti i prutettori di fili di poliuretanu è l'isolamentu di cavi di rame, adattatu per e catene di traino di cavi, in particulare per ambienti di software estremamente difficili è lochi corrosivi di refrigerante è grassu.
Quandu una estremità di u schermu hè messa à terra, ci hè una tensione indotta trà u schermu è l'estremità senza messa à terra, è a tensione indotta hè pusitivamente ligata à a lunghezza di u cavu, ma u schermu ùn hà micca una basa di campu elettricu per a differenza di putenziale. A messa à terra à un terminale unicu usa a soppressione di a differenza di putenziale per sguassà i signali d'interferenza. Stu metudu di messa à terra hè adattatu per e linee corte, è a tensione indotta currispondente à a lunghezza di u cavu ùn pò esse più alta di a tensione di funziunamentu. Presenza di tensione indotta elettrostatica.
Data di publicazione: 29 di settembre di u 2024
